Doe mee

Wil je meedoen met GroenLinks? Dat kan. Sluit je nu aan bij onze beweging. Verandering komt van ons. Van al de kleinere en grotere dingen die we doen. Samen kunnen we de verandering zijn die we willen zien. Ons land is wat wij er van maken. Lees hieronder wat je kunt doen.

Actiemails

Blijf op de hoogte van onze acties en ontvang mails van Jesse. Meld je aan voor onze mails

Doe mee

Duizenden Nederlands meldden zich al aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Sluit je ook aan bij onze beweging Na je aanmelding ontvang je direct een mail van ons waarin staat wat je allemaal kunt doen om bij te dragen.

Doneer

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken. Een betere wereld - een eerlijkere wereld waar iedereen kansen heeft en we zorg dragen voor elkaar - ligt binnen handbereik. Steun ons met een bijdrage

De politiek in

Ben je geïnteresseerd in lokale politiek en campagnevoeren? Neem dan contact op met je lokale afdeling en kijk welke mogelijkheden en trainingen zij aanbieden. Is het raadslidmaatschap mogelijk iets voor jou? Kom dan 17 juni langs in Utrecht, daar organiseren we een middag vol met workshops voor iedereen die lokaal politiek actief wil worden

Stages

We bieden regelmatig stages aan in Utrecht, Den Haag en Brussel. Houd de vacatures in de gaten of neem vrijblijvend contact op met onze vrijwilligers- en stagecoördinator, Stefan Hennis

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid van GroenLinks.

Wil je actief worden voor GroenLinks, dan ben je natuurlijk van harte welkom! We zijn een kleine club met naast het politieke gebeuren aandacht voor gezelligheid. Of je nu wilt meedenken over onze standpunten, actief wilt zijn met campagnes, of je hebt een idee: laat het ons weten!