GroenLinks verandering begint in Vlissingen
In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen die op 21 maart  2018 worden gehouden vonden woensdagmiddag de eerste opnames  vanuit de oude Bieb. Als eerste was het de beurt aan Els Verhage raadslid en Jeroen Portier van  GroenLinks Vlissingen. “Niet schreeuwen maar praten we gaan voor de inhoud”

Met betrekking tot de presentatie van  de verkiezingsprogramma’s van de partijen voor de gemeente  Vlissingen. RTV Vlissingen besteedt de komende weken extra  aandacht aan de gemeenteraadsverkiezingen, alle partijen konden  zich voor 1 maart  aanmelden om hun verkiezingsprogramma te  presenteren. Van de 13 partijen hebben zich 6 partijen aangemeld.  Als eerste was het de beurt aan Els Verhage en Jeroen Portier van  GroenLinks Vlissingen. “Niet schreeuwen maar praten we gaan voor  de inhoud”, sprak Els Verhage raadslid voor GroenLinks in Vlissingen uit tijdens haar presentatie van het verkiezingsprogramma. Geen korte  termijn politiek, we willen Vlissingen nalaten aan onze kinderen  en kleinkinderen een mooi Vlissingen waar het goed wonen en  vertoeven is.

Wietkweek legaliseren
GroenLinks Vlissingen is voor de legalisatie van de wietkweek, zo  neem je de criminelen de wind uit de zeilen, en heb je ook minder  inzet van de politie nodig om soms levensgevaarlijke  wietkwekerijen op te rollen. Het geheel zou in handen moeten komen van de gemeente, zo heb je meer controle op de kwaliteit en de  gebruikers.

Pool voor vervoer naar Ziekenhuis Goes
Er moet beter vervoer komen van en naar het Ziekenhuis in Goes,  ouderen moeten vaak met de bus of trein naar het Ziekenhuis in  Goes. Er zou een pool moeten komen om mensen van en naar het  ziekenhuis te brengen. Mensen met een smalle beurs zijn dikwijls  aangewezen op het openbaar vervoer, en zijn hierdoor veel kosten  kwijt aan reiskosten.

Waar mag Vlissingen trots op zijn?
“Vlissingen mag trots zijn op een hele boel dingen het is een  vreselijk mooie stad, we hebben het water en het bos gelukkig nog  we hebben goud in handen alleen we gebruiken het niet”, aldus Els  Verhage.

Bekijk hier