Fijne feestdagen!

27 december 2018

December is een feestmaand. Maar niet voor iedereen. Als je het met weinig geld moet doen, zijn de feestdagen eerder een last dan een feest. De kloof tussen rijk en arm wordt steeds groter. Gezondheidszorg, onderwijs, hulpverlening, werk, inkomen, pensioenrechten zijn door de overheid veranderd. Het betekent hogere lasten, slechtere voorzieningen en lager besteedbaar inkomen.

Samen zijn wij Vlissingen

Het college en de raad zijn zich bewust van deze problematiek. Ondanks partijverschillen gaan we aan de slag met 'Samen zijn wij Vlissingen' om binnen de marge van Artikel 12 het mogelijke doen, om Vlissingen een betere toekomst te bieden.
'Samen' betekent voor mij kijken naar wat er ligt, wat de opties zijn en water bij de wijn doen om keuzes en beslissingen te nemen die op de lange termijn de beste resultaten geven. Een levende stad moet blijven investeren in de toekomst en inwoners proberen te betrekken bij de besluitvorming.

Raadslid Gorana Kordis - GroenLinks